skip to Main Content
Densitatea Cuvintelor Cheie

Densitatea cuvintelor cheie

Articole Optimizare
1. AMP sau PWA
2. AMP (Accelerated Mobile Page)
3. Optimizarea unui Blog
4. Serviciile SEO și Afacerile din mediul Online
5. Social Media Marketing și SEO
6. Densitatea cuvintelor cheie
7. Optimizare SEO, Magazin Online
8. Optimizare Campanii AdWords
9. Hyperlinkurile, Link-urile interne și externe
10. Securitate Web, Protejarea datelor de pe Website
11. Rata de Conversie, creșterea ratei de conversie
12. Marketing și SEO, pe reţelele de socializare
13. Ce este SEO
14. Unelte SEO, statistici și performanță
15. Magento, Prezentare și Informații
16. Raport SEO, scopul rapoartelor SEO
17. Afilierea, un domeniu de activitate profitabil
18. Web Design 2019, Informații
19. Moz, Autoritatea numelui de Domeniu

Cuvintele cheie şi plasarea acestora reprezintă unul dintre aspectele importante în SEO, despre care se scrie cel mai mult pe blogurile de specialitate. Realitatea este că pentru un SEO modern, există doar două lucruri la care să vă gândiți.

  • Folosesc prea multe cuvinte cheie?
  • Folosesc prea puţine cuvinte cheie?

Regula pentru titlurile postărilor este mai simplă – foloseşte o singură dată sintagma care conţine cuvintele cheie. Pentru conţinut în sine, e un pic mai complicat! Densitatea cuvintelor cheie reprezintă procentul de cuvinte din conţinutul Dvs., ce formează o sintagmă care conţine cuvintele cheie. Majoritatea experţilor în domeniul servicii SEO, sunt de acord că cea mai bună densitate a cuvintelor cheie este undeva între 1 şi 2 procente.

Prea multe cuvinte cheie, poate fi SPAM!

Asta înseamnă că într-o postare (articol, pagină, produs), de 600 de cuvinte, undeva între 6 şi 12 cuvinte ar trebui să fie parte dintr-o sintagma care conţine cuvinte cheie. Mai mult decât atât face conţinutul să pară spam, iar cu mai puţin ar putea fi dificil pentru motoarele de căutare să capete o idee precisă despre conţinut şi ai putea să nu fii clasat pentru anumite sintagme.

În majoritatea cazurilor, simpla scriere într–un mod natural îţi va da tipul de densitate a cuvintelor cheie de care ai nevoie. Acestea fiind spuse, este o idee bună să verificați, ca să te asiguri că densitatea ta de cuvinte cheie intra în limitele de mai sus.

This Post Has 0 Comments

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top