Skip to content
Moz, Autoritatea numelui de Domeniu

Moz, Autoritatea numelui de Domeniu

Articole Optimizare
1. AMP sau PWA
2. AMP (Accelerated Mobile Page)
3. Optimizarea unui Blog
4. Serviciile SEO și Afacerile din mediul Online
5. Social Media Marketing și SEO
6. Densitatea cuvintelor cheie
7. Optimizare SEO, Magazin Online
8. Optimizare Campanii AdWords
9. Hyperlinkurile, Link-urile interne și externe
10. Securitate Web, Protejarea datelor de pe Website
11. Rata de Conversie, creșterea ratei de conversie
12. Marketing și SEO, pe reţelele de socializare
13. Ce este SEO
14. Unelte SEO, statistici și performanță
15. Magento, Prezentare și Informații
16. Raport SEO, scopul rapoartelor SEO
17. Afilierea, un domeniu de activitate profitabil
18. Web Design 2019, Informații
19. Moz, Autoritatea numelui de Domeniu

Moz, Autoritatea numelui de Domeniu – în data de 5 Martie, Moz a îmbunătățit algoritmul autorității numelui de domeniu, în vederea eliminării domeniilor care acumulează backlink-uri nereale, de tip SPAM. Compania spune că a făcut multe îmbunătățiri pentru DA și PA. Clienții noștri ne-au întrebat dacă acest lucru afectează rezultatele organice pentru că majoritatea website-urilor, au avut scăderi de DA.

Moz, Autoritatea numelui de Domeniu

Trebuie să menționăm că Domain Authority și Page Authority, nu fac parte din algoritmul Google. În concluzie, nu trebuie să ne facem griji pentru că motorul de căutare Google, nu ia în considerare informațiile MOZ.

Moz, este un grup popular de instrumente și statistici SEO. Reprezentanții Moz, au anunțat că au îmbunătățit și optimizat modul cu care își măsoară valoarea internă a website-urilor pe care o numesc „autoritate de domeniu”. Acesta este un scor dat de Moz, care estimează cât de valoroas este un anumit domeniu. Prin acest DA și PA, ei crează o statistică despre cât de bine ar putea fi clasat un website în Google sau alte motoare de căutare, datorită backlink-urilor.

Actualizarea a avut loc pe data de 5 martie, 2019

Potrivit informațiilor companiei, actualizarea a avut loc pe data de 5 martie. Această actualizare a fost menită să creeze o măsură mai fiabilă prin eliminarea link-urilor plătite și a spammului. Autoritatea numelui de domeniu nu este un scor dat de Google. Acest motor de căutare nu folosește DA și/sau PA, pentru a determina clasarea unui website. Din punctul nostru de vedere, Moz, crează o confuzie în ce privește datele reale ale unui nume de domeniu.

De-a lungul anilor, mai ales după ce Google a renunțat la scorurile PageRank, foarte multe companii SEO, au folosit „DA”, ca termen de comparație, ca înlocuitor al metricului PageRank, la care Google a renunțat. Algoritmul Moz, nu are nici o legătură cu Google.

Ce este mai exact Domain Authority?

Moz îl definește ca fiind un „scor” de clasificare a motoarelor de căutare. Moz Domain Authority, prezice cât de bine va fi clasat un website în rezultatele organice ale motoarelor de căutare, (SERPs). Un punctaj al autorității de domeniu variază de la 1 la 100. Website-urile cu scoruri mai mari, vor apărea în topul rezultatelor organice. Lucru cât se poate de real, pentru că dacă vom acumula un număr consistent de backlink-uri, de la mai multe website-uri, autoritatea numelui de domeniu va fi în creștere.

Ce sa schimbat cu autoritatea de domeniu? Russ Jones, cercetător principal la Moz, a descris modul în care compania a efectuat mai multe modificări tehnice la modul în care acestea calculează autoritatea de domeniu.

„Putem elimina spam-ul, ameliorarea corelațiilor și cel mai important, actualizarea autorității de domeniu în legătură cu toate modificările pe care le face Google”

au adăugat ei.

Contează DA, pentru o clasare mai bună în motoarele de căutare?

După cum am scris mai sus, în multe cazuri autoritatea de domeniu poate fi o distragere a atenției pentru SEO. Avantajul este în general al celor care vând backlink-uri. Foarte multe persoane care activează în domeniul SEO, s-au axat pe creșterea autorității numelui de domeniu, prin acumularea link-urilor SPAM. Au făcut investiții destul de mari și iată că actualmente au rămas fără!

Îmbunătățirea scorului DA nu are legătură directă cu îmbunătățirea clasamentului Dvs., în rezultatele organice Google. Trebuie să acumulați link-uri naturale, link-uri din articole. Link-uri care să aibă un text ancoră relevant. În concluzie, chiar dacă ați avut o scădere drastică de DA, nu trebuie să vă faceți griji. Poziția Dvs., în Google, nu va fi afectată

Back To Top