Skip to content
Raport SEO, scopul rapoartelor SEO

Raport SEO, scopul rapoartelor SEO

Articole Optimizare
1. AMP sau PWA
2. AMP (Accelerated Mobile Page)
3. Optimizarea unui Blog
4. Serviciile SEO și Afacerile din mediul Online
5. Social Media Marketing și SEO
6. Densitatea cuvintelor cheie
7. Optimizare SEO, Magazin Online
8. Optimizare Campanii AdWords
9. Hyperlinkurile, Link-urile interne și externe
10. Securitate Web, Protejarea datelor de pe Website
11. Rata de Conversie, creșterea ratei de conversie
12. Marketing și SEO, pe reţelele de socializare
13. Ce este SEO
14. Unelte SEO, statistici și performanță
15. Magento, Prezentare și Informații
16. Raport SEO, scopul rapoartelor SEO
17. Afilierea, un domeniu de activitate profitabil
18. Web Design 2019, Informații
19. Moz, Autoritatea numelui de Domeniu

Raport SEO, un articol în care vom discuta despre dezvoltarea și scopul rapoartelor SEO, standard. Un raport SEO, nu trebuie confundat cu platforme de statistică SEO. Dacă sunteți interesat de un raport SEO personalizat, sau de un audit Google Analytics și doriți ajutorul nostru, nu ezitați să ne contactați.

Raport SEO, ce este un raport SEO?

Raport SEO, ce este un raport SEO?Un raport SEO, este practic o carte de vizită pentru unele agenții. Aceste rapoarte pot fi ornamentate, personalizate sau nu (toate au propriul stil). Companiile care au ca specialitate SEO și marketing online, utilizează API-uri pentru a compila rapoarte, fără a pierde ore sau zile făcând totul manual.

Unele se bazează pe instrumente automate de raportare SEO. Pentru alte companii, este un exercițiu intensiv și cu o valoare considerabilă scăzută.

La sfârșitul zilei (dacă discutăm despre un raport SEO, zilnic), raportul SEO poate fi un instrument prin care puteți obține informații și puteți crea campanii puternice pentru obținerea rezultatelor organice dorite. Unele companii SEO, spun că „un raport SEO, este cel mai bun mod de a învăța„.

Adesea, ne gândim la acest lucru ca la un client sau la o așteptare lunară care să-l liniștească pe șeful tău, dar un raport SEO, oferă posibilitatea de a intra în miezul datelor tale.

Astfel de raport este un instrument pentru a vă îmbunătăți experiența de marketing existentă. Poate să acopere totul, de la traficul organic, construirea de legături interne și externe (backlink-uri, servicii de link building), social media și multe altele.

Dar ce este un raport SEO, mai exact?

Pentru cei care sunt noi în acest domeniu de activitate, un raport SEO, este numele comun acordat oricărui tip de document menit să informeze beneficiarul despre statutul lor SEO. Acest raport poate fi construit de programe (software), de persoane cu experiență în SEO, sau o combinație a celor două. Cele mai multe agentii SEO, ofera un raport SEO lunar clientilor. Uneori, totuși este mai mult o bifare de opțiuni în programul folosit, decât un efort valoros.

Este destul de ușor să exportați date din Google Analytics sau din software-ul folosit pentru statistici de ranking. Din punctul meu de vedere, nu există nicio valoare în crearea unui raport de website, dacă datele respective nu vă pot ajuta să răspundeți la întrebări sau să citiți cum se pot rezolva problemele.

Ce ar trebui să ofere un raport SEO?

În câteva cuvinte, dupa o testare standard făcută unui website, se poate explica beneficiarului care sunt problemele majore de ordin general. Majoritatea persoanelor care încep o carieră în domeniul SEO, nu au experiență, practic, nici nu au cum să aibă! Ei pot crea doar rapoarte simple și este perfect normal pentru că nimeni nu s-a născut învățat! Iată ce ar trebui să cuprindă un raport SEO:

  • Ce îmi spun datele despre vizitatori
  • Ce modificări ar trebui să fac pe baza datelor respective
  • De ce se întâmplă „X problemă”
  • Ce revendicări și teorii dubioase putem corecta
  • Ce campanii ar trebui să folosim și la care ar trebui să renunțăm
  • Ce ar trebui să fac pentru a recupera investiția în SEO

Colaboratorii mei mă întreabă adesea, cum arată rapoartele SEO. Pentru unii, acest raport al clienților este un lucru esențial în relația lor de agenție, cu clienții (sau „cartea lor de vizită” pe care am menționat-o mai sus.) Este o întrebare validă, la care răspunsul meu poate fi neașteptat și binevenit. Vă explic, „dezvoltăm rapoarte cu o filosofie bazată pe date, la care datele care vor mișca afacerea sunt primare.

Datele obligatorii de Clasificare

Desigur, includem datele obligatorii de clasificare, trafic organic și conversie, dar vrem să facem referiri la indicii pe care se bazează afacerea dvs. Dacă perspectiva nu a dezvoltat un set date, sau a stabilit obiective în Google Analytics, cu siguranță îi vom ajuta . Facem tot ce ne stă în putere pentru a ne asigura că, clasamentele organice sunt obiectul principal.

Există foarte multe companii care startează o campanie SEO, dar nu controlează clasamentele cuvintelor cheie. Asta înseamnă că se aplică servicii SEO, după ureche. Nu veți putea vedea cu exactitate creșterea cuvintelor cheie, înainte de a vă concentra pe alți indicatori de performanță (cum ar fi traficul, conversiile, timpul petrecut pe pagină, rata de respingere și inevitabil, veniturile).

Rapoartele de clasament SEO

Deși rapoartele de clasament SEO sunt tradiționale, clasamentele sunt o metrică imperfectă, dacă ne gândim la modul general. Așteptați fluxul normal în clasamentul motorului de căutare Google, pentru că deocamdată pe el ne bazăm și apoi, cereți un audit SEO. Cuvintele cheie care funcționează în mod obișnuit pentru o companie, pot să apară mai puțin în rezultatele zilnice.

Este important ca un raport să nu capteze un instantaneu al clasamentelor (cum ar fi un raport lunar). În cazul în care un cuvânt cheie este jos în ziua în care compilați raportul, dar dealtfel în alte zile arată normal, înseamnă că expresia sau cuvântul cheie respectiv, variază până la stabilizare. Acest lucru poate dura câteva zile sau săptămâni.

Mai jos este o tendință de clasament pentru câteva cuvinte cheie care nu au multă concurență. Dacă acest raport a fost făcut în jurul datei de 25/02/2019, arăta ca o victorie cu un top 10 în clasament. Raportul respectiv este pentru un website, care are doar două săptămâni în mediul online.

Raport SEO Lunar

Dacă facem referire la rapoarte zilnice, atunci lucrurile se schimbă puțin. Aceste rapoarte nu se pot face fară un software de calitate care costă destul de mult. Rapoartele zilnice arată ca un grafic, de la momentul aplicării serviciilor SEO, până la ultima zi a raportului. Beneficiarul poate vedea exact cum avansează sau stagnează website-ul pe anumite expresii sau cuvinte cheie.

Raport SEO Zilnic

Trebuie să vă asigurați că reflectați poziția medie și poziția expresiei care scade sau stagnează. Poziția care stagnează în exemplul din prima imagine a cuvântului cheie „Oferte SEO” de mai sus este poziția 14. Aceasta reprezintă vizibilitatea organică într-un mod clar, la data respectivă. În concluzie, această expresie trebuie atacată, ajutată cu ceva backlink-uri interne sau externe, pentru a avansa, altfel, expresia respectiva este posibil să scadă.

Grupați cuvintele cheie

Este important să grupați cuvintele cheie pe paginile de destinație potrivite, adică pagini secundare. În loc să gândim fiecare cuvânt cheie separat, eu prefer un scor de vizibilitate organică pentru o pagină. Acest lucru permite cuvintelor cheie țintă și cuvintelor Dvs., cheie care nu sunt vizate să reprezinte traficul pe website. Identificați paginile pe care lucrați și media rândurilor pentru toate cuvintele cheie care conduc organic.

SEMrush oferă acum date la nivel de pagină, astfel încât să puteți extrage ușor cuvintele cheie printr-un apel de descărcare sau API. Acesta este un plus foarte util însă, soluția respectivă costă și nu are farmec să cumpărați un modul pentru un singur website.

Instrumente SEO

Diferitele instrumente SEO, oferă scoruri de vizibilitate proprii, folosind propria formulă preferată. Mai mult decât media, uneori se calculează datele privind traficul și afișările. Aici este un scor de vizibilitate care îmi spune cât de bine funcționează una dintre paginile mele importante. Prefer să învăț din acest raport și să analizez fiecare cuvânt cheie numai după cum este necesar. Este o diagramă perfectă pentru orice tablou de raportare SEO.

Definirea intenției de trafic

Clasamentul poate ajuta la definirea intenției de trafic însă, traficul targetat reprezintă cele mai importante date din orice raport Google Analytics. La urma urmei, de aceea suntem cu toții atât de concentrați pe studierea factorilor de clasificare Google. Căutăm să atragem trafic organic care face ceva – se poate efectua o achiziție, promovați de o marcă, solicitați un serviciu, citiți conținut și așa mai departe.

Cheia pentru a primi trafic organic targetat începe cu înțelegerea dorințelor și nevoilor celor mai buni vizitatori. Fiecare interogare făcută în motoarele de căutare reprezintă o necesitate a utilizatorului. Datele Dvs., de pe website vă dezvăluie ce necesită lucru și vă oferă posibilitatea de a actualiza site-ul în consecință. Atâta timp cât vă interesează rezultatele organice, înseamnă că sunteți pe drumul cel bun.

O tematică corectă și conținut relevant

Dacă aveți un site web cu o tematică corectă și conținut relevant, se poate vedea cum creșterea organică avansează constant. Ratele ridicate de clicuri și angajamentul semnalează două lucruri – sunteți pe drumul cel bun cu vizitatorii Dvs. și ați convins motorul de căutare Google, că meritați traficul respectiv. Folosirea grupărilor de cuvinte cheie discutate mai devreme ajută la prezentarea unei imagini mai clare.

Un raport SEO bun, ar trebui să vă permită să vedeți acest lucru și să vă ajute să gândiți la necesitatea de a îmbunătăți pagina, sau de a vă deplasa către o altă campanie SEO. În mod alternativ, dacă rapoartele Dvs., nu indică o creștere organică a paginii promovate, ar trebui să vă raporteze motivele și să vă sugereze eforturile care ar trebuie depuse.

Back To Top