Skip to content
Unelte SEO, statistici și performanță

Unelte SEO, statistici și performanță

Articole Optimizare
1. AMP sau PWA
2. AMP (Accelerated Mobile Page)
3. Optimizarea unui Blog
4. Serviciile SEO și Afacerile din mediul Online
5. Social Media Marketing și SEO
6. Densitatea cuvintelor cheie
7. Optimizare SEO, Magazin Online
8. Optimizare Campanii AdWords
9. Hyperlinkurile, Link-urile interne și externe
10. Securitate Web, Protejarea datelor de pe Website
11. Rata de Conversie, creșterea ratei de conversie
12. Marketing și SEO, pe reţelele de socializare
13. Ce este SEO
14. Unelte SEO, statistici și performanță
15. Magento, Prezentare și Informații
16. Raport SEO, scopul rapoartelor SEO
17. Afilierea, un domeniu de activitate profitabil
18. Web Design 2019, Informații
19. Moz, Autoritatea numelui de Domeniu

Când vine vorba despre serviciile de optimizare SEO și despre aplicarea acestora, veți găsi întotdeauna opinii variate cu privire la modul cel mai bun de aplicare. Există totuși, un argument sigur despre importanța serviciilor SEO în marketingul online de astăzi.

În timp ce majoritatea afacerilor din mediul online au acum o prezență destul de bună, multe dintre website-urile lor au un ROI foarte scăzut. Nu este de mirare că mulți „specialiști” în SEO, declară că este aproape imposibil să realizezi ceea ce motoarele de căutare doresc. În mod tradițional, tot ce aveați nevoie era un website bine optimizat pentru a începe clasarea cuvintelor Dvs., cheie în motoarele de căutare.

Unelte SEO, statistici și performanță – Actualizări de Algoritmi

Cu nesfârșitele actualizări de algoritmi, trebuie să vă regândiți strategia SEO și aici pot intra în schemă uneltele. Utilizarea instrumentelor pentru SEO, au devenit o modalitate excelentă de a exploata avantajele SEO, fără a se încadra în direcțiile webmasterului, adică fără prea multe cunoștințe în acest domeniu.

Aplicarea serviciilor SEO, pentru o mai bună rentabilitate a investiției

Ei bine, trebuie doar să te uiți la cifrele afișate de aceste unelte, pentru a fi de acord că SEO, este o secțiune fără de care nu se poate în marketing-ul online. Dacă tot nu aveți inspirația sau posibilitatea de a investi în servicii SEO, este timpul să explorați ceea ce ați putea rezolva de unul singur.

Pentru inceput, cele mai multe experiențe online incep cu un motor de cautare si acest lucru inseamna ca site-ul Dvs., trebuie sa aiba o poziționare bună pe paginile de rezultate ale motoarelor de cautare (SERPs). De fapt, 77% dintre utilizatorii de Internet, nu verifică dincolo de prima pagină a rezultatelor organice.

Dacă website-ul Dvs., nu este clasat pe prima pagină, pentru cuvintele cheie importante, publicul vizat nu vă va găsi niciodată rezultatul Dvs. Ce este de reținut și ce încerc să scot în evidență, este faptul că traficul organic bate social media cu peste 300%.

Creșteți rata de conversie

Dacă doriți să creșteți rata de conversie, să măriți traficul organic și să vă promovați serviciile sau produsele în mediul online, este important să angajați un specialist în domeniul SEO. Aceste persoane au abilitățile și resursele necesare pentru a realiza și finaliza un proiect SEO de orice amploare. Mai mult, ei înțeleg evoluțiile SEO actuale iar site-ul Dvs., va rămâne întotdeauna în fața competiției.

Cu un consultant SEO care lucrează pe site-ul dvs., vă sunt garantate serviciile și probleme tehnice. Prin monitorizarea 24/7, a website-ului Dvs., orice probleme sunt diagnosticate și rezolvate intr-un timp foarte scurt. Adevarul este că SEO, nu este usor avand în vedere ca Google se bazeaza pe mai mult de 200 de factori pentru a determina clasificarea. Pentru a ține pasul cu acești factori, aveți nevoie de un consultant SEO cu experiență.

Instrumente inteligente, cele mai bune pentru SEO

Industria SEO este rapidă și aveți nevoie de instrumente care să vă ajute să țineți pasul cu modificările sau îmbunătățirile aduse motoarelor de căutare. Făcând totul manual, este aproape imposibil și de asemenea, este o strategie depășită. Dacă sunteți în căutarea unui consultant SEO, pentru site-ul Dvs., trebuie să vă asigurați că acestea utilizează instrumente de ultimă generație, pentru a avea rezultate mai bune.

Atunci când aveți o discuție cu un consultant SEO, verificați dacă va utiliza câteva din instrumentele SEO, extrem de eficiente pe care le prezentăm în capitolul următor.

Unelte SEO, Analiză și statistică

Google Analytics

Dacă doriți să rămâneți în fața competiției, atunci trebuie să folosiți avantajele de informare, oferite de Google. Google Analytics, oferă o analiză aprofundată a unei game variate de valori, de la ratele de respingere, numărul de vizitatori, site-urile cu cele mai bune performanțe și locația vizitatorilor, până la multe alte eventuale probleme.

Dacă doriți să știți cum interacționează vizitatorii cu site-ul Dvs., acesta este un instrument pe care consultantul Dvs., SEO trebuie să îl utilizeze.

Google Webmaster Tools

Este de la sine înțeles că Google a investit foarte mult în stimularea experienței utilizatorilor și înțelegerea acestora în utilizarea motorul său de căutare. Acesta este motivul pentru care instrumentele sale SEO, sunt foarte bune, iar Google Webmaster Tools, este printre cele mai bune.

Acestă unealtă este de fapt un tablou de bord, care vă ajută să vizualizați modul în care site-ul Dvs., poate apărea în rezultatele organice de căutare. De asemenea, obțineți erori de accesare cu crawlere și cele mai bune dintre toate sugestiile legate de îmbunătățirea ranking-ului.

Planificatorul de cuvinte cheie Google AdWords

Cercetarea cuvintelor cheie rămâne o parte esențială a proiectelor SEO. Pentru a obține cele mai bune rezultate, ar trebui să utilizați planificatorul de cuvinte cheie de la Google AdWords. Odată ce furnizați un cuvânt cheie principal, veți primi mai multe sugestii pentru a vă ajuta ca proiectul Dvs., să aibă succes.

Moz, unelte SEO

Acesta oferă un pachet de instrumente pentru analize SEO, pe care fiecare consultant SEO ar trebui să îl folosească. Există mai multe instrumente de marketing online, inclusiv Open Site Explorer, pentru analiza legăturilor, Moz Local pentru SEO local și Mozbar, o bara de instrumente pentru browser, pentru a ajunge la caracteristicile cheie pe o anumită pagină.

Toate aceste instrumente vă vor ajuta să evaluați performanța site-ului Dvs., să înțelegeți concurența și să găsiți cele mai bune cuvinte cheie pe care le puteți utiliza.

Screaming Frog SEO Tool Spider

Acesta este un alt instrument de neprețuit pentru evaluarea website-ului. Este un crawler web care vă oferă date importante despre fiecare adresă URL, existentă în website-ul Dvs.

Există și alte instrumente SEO care merită menționate, printre care Bing Webmaster Tools, QuickSprout.com, SEMrush, Übersuggest, Woorank, Dibz sau Google Trends printre altele. Aceste instrumente vor stimula fără îndoială, campania Dvs., SEO. Consultantul Dvs., SEO, va folosi aceste instrumente împreună cu experința lui, pentru a veni cu o strategie perfectă pentru proiectul Dvs., SEO.

Back To Top